wtorek, 7 lutego 2017

Tu &teraz

SŁUCHAM - około 4 rano ptaki. Wnioskuję, że zbliża się wiosna ;-) Całkiem dobrze, bo ja już mam dość zimy i braku słońca.

CZUJĘ SIĘ - zmęczona, nie umiem się ogarnąć i ruszyć z pewnymi sprawami pełną parą. Wiem, że muszę i to już całkiem niedługo, ale póki co czuję się nieporadna.

CHCIAŁABYM - cieszyć się tym wszystkim co mam wokół, przyszłym remontem i urządzaniem mieszkanka. Docenić moje życie.

JESTEM WDZIĘCZNA ZA - możliwość podróżowania i względne zdrowie.

PRACUJĘ NAD - samodyscypliną, nad tym by nie nakręcać się negatywnie. Oraz nad Swoim ciałek, czas coś z tym zrobić, bo dłużej tak nie chcę.

CIESZĘ SIĘ - z mieszkanka mojego.

UCZĘ SIĘ - no z tym mam największy problem, Chciałabym się uczyć efektywnie angielskiego.

CZYTAM - rozkręcam się z czytaniem i dobrze, bo brakowało mi tego. Ostatnio Czarci Jar polecam.

OGLĄDAM - w zasadzie nic, chwilowo nie ogarniam czasu.

CZEKAM NA - wiosnę, słońce i pomysł na życie ;-).

2 komentarze:

  1. Postanowiłam odpowiedzieć łańcuszkiem:
    SŁUCHAM - LP (ciągle i na okrągło) , CZUJĘ SIĘ - totalnie zmęczona (nie wiem czym) , CHCIAŁABYM - wreszcie być dorosłą z moich wyobrażeń , JESTEM WDZIĘCZNA ZA - zdrowie moich najbliższych , PRACUJĘ NAD - porządkiem wokół , CIESZĘ SIĘ - z mojej kurtki puchowej UCZĘ SIę - ciągle za mało , CZYTAM - Ekscentrycy , - OGLĄDAM - skończyłam Gilmore Girls i mam na razie dość oglądania , CZEKAM NA - trochę spokoju

    OdpowiedzUsuń